نرم‌افزار آزاد کریتا می‌خواهد از فتوشاپ سریع‌تر باشد

کریتا (Krita) یک نرم‌افزار آزاد نقاشی دیجیتالی است. این برنامه یکی از نرم‌افزارهای KDE به شمار آمده و از کیوت و ++C استفاده می‌کند. این برنامه که راه‌حل های بسیار قوی و پر فایده‌ای را عرضه می‌کند، یک بار دیگر روی کیک‌استارتر رفته و این‌بار می‌خواهد از فتوشاپ سریع‌تر شود.

Krita_1
کریتا پارسال نیز روی کیک‌استارتر رفت و  توسعه‌دهندگانش وعده دادند در صورت موفقیت پروژه، این برنامه را تا حد بسیار زیادی بهبود دهند. آن‌ها تصمیم گرفتند هزینه کافی را برای توسعه سنگین کریتا جمع‌آموری کنند. حاصل این پویش، نگارش ۲.۹ کریتاست که بهترین ارائه این برنامه است.

این‌بار آن‌ها اهداف بزرگ‌تری در سر دارند و یک پویش ۲۰ هزار یورویی جدید روی کیک‌استارتر ایجاد کرده‌اند. آنان برای آینده این نرم‌افزار، برنامه‌های بزرگی دارند که یکی آن‌ها این است که نرم‌افزارشان را از فتوشاپ سریع‌تر کنند. کم‌تر پروژه‌ای بوده که پس از موفقیت نخستین پویش کیک‌استارتر، پویش دومی را شروع کرده باشد،توسعه‌دهندگان شانس زیادی برای اعمال بهبودهای بسیار جالبی در کریتا دارند.
url
اهدف بزرگ این دوره این است که برنامه را در کار با تصاویر و قلموهای بزرگ بسیار سریع کرده و هم‌چنین آن را تبدیل به یک ابزار انیمیشن دوبعدی عالی کنند.

پایگاه وب کریتا می‌گوید: «رسیدن به بازدهی عالی، شکست فتوشاپ در بازی خودش. با تشکر از تحقیقات دمیتری، ما به این نتیجه رسیدیم و می‌دانیم باید چگونه انجامش دهیم، ولی این یک کار بزرگ است! نیاز به تخصیص کامل چند ماه برای کدنویسی در هسته اصلی کریتا دارد. این‌جا شما وارد می‌شوید. به ما کمک کنید که این را ممکن کنیم. بگذارید کریتا را به سطح جدید دیگری برسانیم.»

 

منبع: +

وردپرس › خطا

یک خطای مهم در وب سایت شما رخ داده است.

دربارهٔ اشکال‌زدایی در وردپرس بیشتر بدانید.