معرفی چند وب‌گاه مفید

apksend.com


سایت apksend.com سایتی برای دریافت فایل های apk از google play است. این سایت به شما امکان می‌دهد که با دادن لینک گوگل پلی یا نوشتن بخشی از نام نرم‌افزار، برنامه مورد نظر خود را پیدا و به صورت مستقیم دریافت کنید. همچنین بخشی از سایت به جستجوی کاربران دیگر و بخشی دیگر به آخرین برنامه‌های دریافت شده می‌پردازد. همچنین یک بخش هم به بیش‌ترین برنامه‌های دریافت شده اختصاص داده شده است. پس از درخواست نرم‌افزار، علاوه بر مشخصات، این سایت به شما امکان دریافت یا ایجاد پیوند دریافت را می‌دهد و همچنین می‌توانید با استفاده از یک QR Code از طریق گوشی، نرم‌افزار مورد نظر خود را دریافت کنید.

regex101.com


تجزیه و تحلیل متن و رشته، یکی از اساسی‌ترین عملکردهای پردازشی است که معمولا در جست‌وجو، رونوشت و جایگزینی متن مورد استفاده قرار می‌گیرد. بهترین راه‌کار برای این گونه عملیات، استفاده از الگوهای «ﻋﺒﺎرت ﺑﺎﻗﺎﻋﺪه» (regular expression) است. سایت Regex101 استفاده از الگوها را بسیار ساده و کارآمد کرده است. این سایت امکان ایجاد و آزمون عبارات باقاعده را خارج از متنِ کد، فراهم می‌کند. بخشی از متنی را که می‌خواهید پردازش کنید را در قسمت پایین سایت وارد کنید. با تعریف ﻋﺒﺎرت ﺑﺎﻗﺎﻋﺪه، در صورتی که تطابقی بین آن‌ها یافت شود، با رنگی متفاوت مشخص می‌گردد. حتی سبک دستورات نیز براساسPCRE (Perl-style)، Javascript و Python قابل تفکیک است. با استفاده از این ابزار، عبارات باقاعده خود را تعریف کنید و پس از حصول اطمینان از صحت عملکرد، با خیال راحت در هر زبانی که مایلید از آن استفاده کنید.


c9.io
اگر مایلید که یک محیط توسعه در ابرها داشته باشید به این سایت سر بزنید c9.io این سایت یک محیط توسعه برای شما در cloud اختصاص داده و امکانات فوق‌العاده‌ای در اختیار شما قرار می‌دهد. محیط کار شبیه محیط sublime است. اما امکانات بسیاری برای توسعه با django، وردپرس، پی‌اچ‌پی، روبی و … در اختیار شما می‌گذارد. این سایت برای ایجاد محیط کاربری از داکر در اوبونتو استفاده می‌کند و علاوه بر دادن دسترسی روت به شما، امکان استفاده از گیت، کامپایل SASS، نمایش خروجی سرور و اجرای برنامه‌ها با ترمینال را فراهم می‌کند.

وردپرس › خطا

یک خطای مهم در وب سایت شما رخ داده است.

دربارهٔ اشکال‌زدایی در وردپرس بیشتر بدانید.